Succesvol werven & behouden? Dit is dé route naar succes. Lees hier meer.

Nieuws | 1 april 2023

Een frisse wind door De Kleuver: nieuwe generatie en nieuwe huisstijl

Verhaal

Na bijna 25 jaar aan het roer te hebben gestaan, geven eigenaren Wim de Kleuver en Evelien van Dijk sinds begin 2023 de nieuwe generatie binnen De Kleuver meer ruimte om hun ambities te ontdekken. Het paar dat al jarenlang met plezier samenwerkt, ziet de nieuwe lichting als de toekomst van het bedrijf. Door de transitie, welke vroeg 2018 al in gang is gezet, zal het zelfsturend marketing team de komende jaren steeds meer naar de voorgrond treden. Het team heeft de afgelopen tijd hard gewerkt om deze verandering ook zichtbaar te maken door middel van een aangescherpte propositie, een nieuw logo en een nieuwe huisstijl.

Nieuwe generatie, bestaande waarden

De nieuwe generatie van De Kleuver is in verschillende opzichten anders dan de huidige leiding. Technologie, internet en social media werden er voor de meeste teamleden met de paplepel ingegoten. Zij zijn veel meer digitaal georiënteerd en hebben het bureau de afgelopen jaren hierdoor steeds meer de online richting opgestuurd. Ook is de Strategiecheck in de loop van de jaren verder uitgebouwd en versterkt. Daarentegen hebben zij de jarenlange kennis en ervaring en de unieke, bewezen methodieken en werkwijze van De Kleuver ook helemaal eigen gemaakt.

Het team bestaat uit echte ‘De Kleuvers’. Wat dat is? Dat je een onafhankelijke partner bent van onze klanten. Iemand die niet zomaar uitvoert wat er gevraagd wordt, maar een stap terug durft te zetten om het grotere plaatje te zien: de ambitie van de ondernemer. Daar gaat het tenslotte om. Dit is de kracht wat ons als mensen en als bureau uniek maakt. Ook nu het team een stapje naar voren doet, blijven deze kenmerken helemaal in tact.

Nieuw logo: marketing- en business consultants

Toch zijn er wel degelijk veranderingen binnen het bedrijf die goed zichtbaar zijn. Het vernieuwde logo, huisstijl en website zijn daar een onderdeel van. Met deze nieuwe elementen én een aangescherpte propositie willen zij het unieke verhaal extra kracht bij zetten. Het team van De Kleuver is meer dan alleen marketeers. Het zijn business consultants met een marketing, online marketing en employer branding specialisme. Vanuit deze drie labels kan het team breed bedienen, zonder de diepgang te verliezen. Onze jarenlange klantrelaties bewijzen dat we het verschil maken en blijven maken. Dat doen we bij De Kleuver door niet alleen op (online) marketingniveau te zitten, maar ook op ondernemersniveau. We beantwoorden hiermee vragen zoals welke bijdrage een grotere zichtbaarheid op social media of Google geeft aan de omzet en brutowinst, hoe je je winstmarge vergroot of hoe je binnen 3 jaar kan verdubbelen in aantal professionals. Het nieuwe logo is daarom in zekere zin een knipoog naar het oude logo met de punt en het vierkant. De nieuwe focus ligt echter op de trap omhoog die je terugvindt in de naam en de sterke punt op het eind. De trap staat voor groei en kracht waarbij de ondernemer zijn ambitie bepaalt. De punt staat voor onze eigenzinnigheid en concepten en ideeën ook succesvol kunnen afronden.

De toekomst van het bureau

We leven in een snel veranderende wereld, stelt het team. Maar met een helder plan, bewezen strategie en positionering is het bureau echt uniek en doen de teamleden bovendien allemaal hetgeen wat zij het allerleukst vinden, namelijk: bouwen aan sterke merken. Met de nieuwe website laten we zien dat we nog lang niet uitgebouwd zijn aan ons eigen sterke merk en dat van onze klanten. De uitdagende strategische marketingprojecten voor onze klanten, zowel nationaal als internationaal, bewijzen dit.

Verder lezen

Wij delen het geheim van jouw wervingsplan

Wervingstips? Het gaat om het wervingsplan

We worden regelmatig om wervingstips gevraagd, maar is dat echt waar je mee geholpen bent? En is je vraag niet eigenlijk: “Wat is het meest effectieve wervingsplan om succesvol nieuwe medewerkers te werven (en te behouden)?”
arbeidsmarktcommunicatiebureau

Waarop let je bij de keuze voor een arbeidsmarktcommunicatiebureau?

Ben jij op zoek naar versterking op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie? Waar moet je op letten bij de selectie van een passend bureau? Lees ons blog!
happy people

De beste werkgevers van Nederland en wat jij ervan kan leren

Een favoriete werkgever worden. Wie wil dat niet? Op basis van de favoriete werkgevers van dit moment lichten we 3 lessen uit.

Meer weten? Zet de eerste stap!

Nieuwsgierig naar de wervingskansen voor jou? Neem direct contact op of ga naar de contactpagina en vul het formulier in. Wij maken graag kennis met je.

Hoe kan ik je helpen?

De Kleuver

Kevin Jansen
Business Development Manager